Zasady projektowania filmów Flash
Banery
Prezentacje
Strony www
Praca na warstwach
Tworzenie i edycja obiektów graficznych
Tworzenie kształtów za pomocą narzędzi : Owal, Prostokąt itd.
Edycja kształtów
Praca na krzywej Bezier'a
Typy wypełnienia
Kontur
Praca z tekstem
Precyzyjne transformacje obiektów
Rozmiar
Położenie
Obrót
Skala i lustro
Pochylanie
Wyrównywanie i rozkład obiektów, modyfikowanie kształtu
Kształtowanie obiektów
Część wspólna
Przycinanie
Spawanie
Import dźwięku i grafiki
Synchronizacja i praca z dźwiękiem
Praca z mapami bitowymi
Symbole typu grafika, guzik, klip
Animowanie guzików
Maskowanie obiektów
Ścieżki ruchu
Praca na osi czasu
Zarządzanie klatkami filmu
Ujęcia kluczowe i puste ujęcia kluczowe
Animowanie Obiektów
Tworzenie animacji kształtu (shape)
Tworzenie animacji ruchu (tween)
Nazwy Instancji
Rola biblioteki
Sterowanie symbolami
Sterowanie klipami
Sterowanie scenami
Sterowanie filmami
Efekty animacji
Podstawowe Akcje i ich zastosowanie
Stop()
Play()
gotoAndPlay()
gotoAndStop()
nextFrame()
nextScene()
prevFrame
prevScene - tworzenie prezentacji pod www i pod płytki CD
fscommand() - tworzenie samo startujących płytek z prezentacjami
getURL()
loadMovieNum()
unloadMovie()
unloadMovieNum()
on (rollOver) {} - i inne
onClipEvent (load) {}- i inne
startDrag()
stopDrag()
Wprowadzenie do programowania w Action Script