UP

Szczegóły szkoleń - Programy, daty

Szkolenie to organizujemy w postaci szkoleń zamkniętych dla zorganizowanych grup z firm lub instytucji.

  • Kompetencje docelowe
    Co powinieneś potrafić po szkoleniu Co powinienieś potrafić po szkoleniu
  • Przygotować stronę www pod kątem technicznym i treści, aby wyszukiwarki stron typu Google, Yahoo umieszczały ją wysoko w rezultatach wyszukiwania.
  • Stosować pozycjonowanie naturalne
  • Przygotować skuteczne kampanie reklamowe za pomocą AddWords firmy Google
  • Dla kogo
  • Szkolenie od podstaw
  • Dla redaktorów treści na firmowych stronach www
  • Dla projektantów stron www, integratorów, którzy chcą przygotowywać strony odpowiednio zoptymalizowane pod wyszukiwarki
  • Dla menagerów, właścicieli firm, którzy chcą zrozumieć, na czym polega pozycjonowanie i optymalizacja stron www
  • Szkolenia powiązane
  • HTML CSS
  • Techniki zaawansowane HTML5 CSS3, WordPress
  • JQuery
  • Programowanie PHP
  • Wyczerpujące materiały pomocnicze
  • W trakcie szkolenia otrzymasz wyczerpujące materiały pomocnicze, które pozwolą Ci na odtworzenie i przerobienie przykładów i zagadnień realizowanych na zajęciach.
  • podręcznik E-book z zakresu szkolenia
  • Zestaw ćwiczeń wykonananych na zajęciach

Kurs Pozycjonowanie i optymalizacja stron www

Domeny - jak dobrać odpowiednią domenę, aby zapewnić sobie sukces w pozycjonowaniu swojej strony wwwKonspekt programu szkolenia
icann
nask
cyfronet
whois
Hosting - ma, czy nie ma znaczenia dla pozycji Twojej strony www, kluczowi aktorzy na rynku usług hostingowych w Polsce
Jak działają wyszukiwarki i jak im pomóc w sklasyfikowaniu naszej strony
popularność strony,
link popularity,
budowa i zawartość strony.
Jak sprawdzić jakość swojej strony www
źle napisana strona źródłem problemów
Jak samodzielnie przeprowadzić skuteczny audyt swojej obecności w internecie
Jak utworzyć stronę, która będzie wyszukiwana na najwyższych pozycjach w wyszukiwarkach
Techniczne wymagania poprawności kodu, czyli NIE POZWÓL SOBIE NA STRONĘ z BŁĘDAMI!
Treść strony, a pozycja w wyszukiwarkach - jak przygotować treść
częstotliwość słów kluczowych
gęstość słów kluczowych
pozycjonowanie słów kluczowych
Tworzenie systemu linków do pozycjonowanej strony z zewnętrznych katalogów
Najpopularniejsze katalogi polskiego Internetu
Międzynarodowe katalogi
Formy reklamy płatnej w internecie
linki
banery - normalizacja wielkości i rozmiarów
artykuły
Google
Kampanie reklamowe - AddWords
AddSense
Centrala Webmasterów
PageRank - jak podnieść PageRank i pozycję w Google swojej strony
Profile i konta w Google
Mapa strony - konieczność, czy dodatek
Mapy Google
Yahoo
Kampanie na portalu
Portale społecznościowe, filozofia i metody reklamy
Facebook
Twitter
GoldenLine
Fora - metody aktualizacji wpisów
Strony w technologiach "lekkich" z przeznaczeniem na komórkę" i do innych urządzeń.
Do druku HTML
 

Informacje

Artykuły

 
Valid   Icons from Glyphicons Free, licensed under CC BY 3.0Powrót do góry