Zarządzanie pocztą elektroniczną
Wykonywanie operacji na plikach wiadomości w Outlook
Grupowanie wiadomości wg różnych kryteriów, filtrowanie, sortowanie
Wyszukiwanie Wiadomości
Zarządzanie wiadomościami pocztowymi
Konfiguracja Widoków
Zarządzanie plikiem danych
Kalendarz
Konfiguracja kalendarza
Pojęcia: Wydarzenie, Termin, Spotkanie
Operacje: Planowanie, Usuwanie, Modyfikacja i akceptacja spotkań, terminów, wydarzeń cyklicznych . Zarządzanie zasobami (czas wolny uczestników, lokalizacja spotkań)
Archiwizacja
Dziennik
Rejestrowanie czynności
Rodzaje pozycji dziennika
Dziennik - Automatyczne rejestrowanie operacji na plikach Access,
Excel, Word, wiadomości pocztowych, zleceń zadań, odpowiedzi itd.
Konfigurowanie automatycznej rejestracji różnych pozycji dziennika
Zarządzanie pozycjami dziennika
Kontrola czasu wykonywania różnych czynności
Kontakty
Tworzenie i zarządzanie kontaktami
Zarządzanie pozycjami kontaktów
Zadania
Zlecanie i wykonywanie zadań
Wysyłanie raportów o zadaniach
Zlecanie zadań cyklicznych
Kontrola zadań w toku wykonywania
Współpraca z Dziennikiem i kontrola czasu wykonywania czynności
Grupowanie zadań wg. różnych kryteriów
Notatki